To pierwsza na świecie łódź motorowa w swoim segmencie z tzw. exposed carbon fibre, czyli widoczną strukturą włókna węglowego.

Stylistyka motorówki jest poniekąd nawiązaniem do lat 30. – 60. XX wieku, w których to na topie było połączenie drewna o wysokim połysku i polerowanej stali nierdzewnej.

Łódź budowana w gdańskiej stoczni ma unikalny design, który tworzą klasyczne kształty okraszone nowoczesnymi rozwiązaniami. Ciekawostkę stanowi również sama konstrukcja łodzi, która została zbudowana z włókna węglowego w procesie infuzji.

Łódź mierzy 7,6 m długości i 2,45 m szerokości. Gabaryty motorówki pozwalają na bardzo łatwy transport, wodowanie oraz utrzymanie łodzi

W bazowej wersji klient otrzyma łódź napędzaną silnikiem V8 MerCruiser o pojemności 6,2 litra i mocy 300 KM.

Opcjonalnie motorówkę można doposażyć w m.in. prysznic, amortyzowane fotele, lodówkę, wyciągarkę kotwiczną, oświetlenie dziobowe ze stali nierdzewnej, składane stoliki, toaletę czy podwodne oświetlenie. Tak naprawdę klient może zażyczyć sobie pełną personalizację – od grawerów, przeszyć, przez kompozycję kolorów czy sygnatur, aż po rozmieszczenie poszczególnych elementów i dopasowanie kokpitu.

Umów się na spotkanie: yachts@mongird.com



https://yachtingfestival.pl/wp-content/themes/yachtsailing